vrijdag 28 november 2008

Wandeling Pisaq






Vorige week samen met Alcides naar Pisaq geweest. Dat ligt op ongeveer drie kwartier rijden van Cusco. We zijn daar vanuit het dorpje omhoog geklommen naar de Incaruines. Slechte voorbereiding want ik dacht dat het 45 min. omhoog was. Bleek zeker twee uur te zijn en omdat ik niet kon stoppen met foto's maken, duurde de gehele wandeling wel 5 uur. Maar het was Supermooi. Hierbij een indruk. Mijn volgende verslagje zal gaan over de incaruines van Choquqirau, daar was ik vier dagen en dat was me een reis............

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ehhhhhhhhhhh ....lekker belangrijk dat het langer duurde .....!!!!!!!

Anoniem zei

Buenas dias C,

Maar het was toch weer de moeite waard, Pisaq. Fijn om te lezen dat je de draad weer hebt opgepakt en we blijven je volgen. Heb het goed, hou het goed en nog even en je moeder komt invliegen en je verjaardag. We kijken uit naar de uitnodiging, hi, hi ... warme groet . . Hans & Co