donderdag 9 juli 2009

Stichting Poco a Poco




Beste vrienden en vriendinnen, familie en kennissen,

Het is alweer ruim een maand geleden dat ik ben teruggekomen van mijn sabatical in Cusco (Peru). Via dit weblog www.ienze.blogspot.com hebben jullie mijn ervaringen kunnen lezen. Één van mijn plannen was om een stichting te starten om kinderen en volwassenen in Cusco aan een beter bestaan te helpen. Deze stichting is inmiddels opgericht. De naam van de stichting is Poco a Poco (in het Nederlands: beetje bij beetje). Op de website www.poco-a-poco.nl kun je lezen wat er allemaal al is gebeurd. Na de zomer verschijnt de eerste nieuwsbrief van de stichting.

Ik stel het erg op prijs als je een kijkje wilt nemen op deze website. En het zou nog mooier zijn als je mijn stichting wilt steunen. Dit kan al heel simpel door een bedrag(je) over te maken op rekeningnummer 1420.84.816 bij de Rabobank in Geldrop. In de komende nieuwsbrief informeer ik je in ieder geval over de laatste nieuwtjes.

Groetjes en Suerte,

Carolien van Eerde
Stichting Poco a Poco
www.poco-a-poco.nl
E-mail: Carolien@poco-a-poco.nl

Geen opmerkingen: