donderdag 28 augustus 2008

Ik ben er!!!!

Zo, na weken niets meer geproduceerd te hebben op mijn blog, hier dan het eerste bericht uit Lima. Om 11.00 uur sávonds jullie tijd kwam het vliegtuig aan in Lima. Hier is het 7 uur vroeger, dus ik moet nog even de avond door zien te komen om het juiste ritme op te pakken.
Na een vlucht van 1200 uur, met vertraging omdat we om wat orkanen heen moesten vliegen, dus veel turbulentie, opgehaald op vliegveld door jongen van mijn guesthouse. Eerst bekroop mij het gevoel, waar kom ik nu terecht. Niet een van de beste wijken van Lima, maar inmiddels beetje geacclimatiseerd. Telefoon heeft geen ontvangst en een prepaid card heb ik nog niet kunnen kopen. De eerste zinnen in het spaans uitgebracht en ik moet zeggen dat ik tevreden ben met het resultaat. Veel handen en voeten werk, maar ze blijken me te begrijpen. Morgen de stad in, waarschijnlijk het nationale goudmuseum bezoeken met vele Inca schatten. To be continued!

3 opmerkingen:

irene zei

Hoi Carolien,
Dat is snel, je reactie dan. Fijn dat je goed bent aangekomen, ondanks turbulentie. Raar idee hoor! dat je aan de andere kant van de wereld zit. Vertel vertel over alles.

Liefs, Irene

mario zei

Hee vriendinnetje,

blij dat je heelhuids bent aangekomen en in een boeiend guesthouse bent ontvangen. ik ben nu al jaloers, hoe moet dat nu de komende maanden!!! Affijn da's mijn probleem, jij zet nu de eerste stappen op een pad dat je ergens in januari hebt geplant supergaaf hoor. Ik hoop dat je een beetje tegenkomt wat je verwacht of gehoopt hebt en ik weet dat je als een verrijkt mens zal terugkeren. En ik ben benieuwd naar al je avonturen straks in Cuzco.

liefs en tot de volgende blog

mario

Ton zei

Hoi Carolien,

Erg leuk om zo snel iets van je te horen. Het leven blijft vol verrassingen! Maar dat is toch een stukje van de uitdaging die je zoekt in Peru. Veel succes en vooral plezier in Lima en de komende dagen op reis naar Cusco! Ik blijf je volgen!

Groetjes,
Ton