donderdag 15 januari 2009

Puzzel

Het vorige bericht is niet zo goed gepubliceerd op het net. Bij mij staat alles in goede volgorde, maar op het net, klopt er niets meer van. Nou dan hebben jullie wat puzzelwerk te verrichten. De nieuwe start is nu begonnen met de laatse periode die ik hier inga. Alleen, zonder verdere afspraken. De periode is iets minder goed begonnen omdat ik al dagen aan de diarree ben (hoort erbij), mijn mobiele telefoon is gestolen en ik niet meer bij mijn postbankrekening kan (oeps foutje van mezelf) en nu lig ik in de clinch met de postbank. Zij sturen mijn nieuwe gegevens om weer electronische betalingen te kunnen doen naar mijn adres in Zoetermeer. Vervolgens moet ik persoonlijk mijn wachtwoord/gegevens komen afhalen. Kan ik niemand voor machtigen. Tja lastig he vanuit Peru.............. Dus dit verhaal krijgt nog een staartje.
Inmiddels ook in volle gang bezig met 'werken'. Mogelijke nieuwe projecten en focus op oude. Meer daarover in mijn volgende bericht.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wat moet er gedaan, Carolien?

Ciocio

Anoniem zei

Hoi CvE

Nou dat is me wat met je moeder een week lang de beest uithangen! Snap ik van wie je dat geleerd hebt. Cultuur, drank, feest,cultuur, drank, feest en…………….uiteindelijk ja ja we hebben het voor mekaar ze zijn aan de Salsa in Peru?!?! Ik heb de indruk men op buitenlandse zaken weer eens flink op de bol aan het krabben is. Hebben we eindelijk een Nederlander zo gek gekregen om naar Peru te gaan, om daar alle goede zaken die Nederlanders zo na aan het hart liggen te promoten!!! En……..wat gaan we daar doen samen met de moeder ja ja, de familie van Eerde heeft het uitgevonden, we gaan de Peruaan de SALSA leren!!!!! Ik begrijp dat er in Nederlands nu een hoorzitting gehouden gaat worden of we de huidige minister van buitenlandse zaken wel op zijn positie kunnen handhaven. Hij heeft zich nml bijzonder onderscheiden door de familie van Eerde zonder duidelijk instructies ->VOORAF<- te laten vertrekken. Verdorie, van Eerde ik ben niet trots op je. Je was in aanvang positief bezig. Ik herinner me nog je plan om de zwembaden te vullen. Alexander (je weet wel onze watermanager) had er al lucht van gekregen en (naar ik in de wandelgang heb vernomen) wilde wel ff weg bij zijn familie om “the Dutch initiatives” te komen bewonderen. Had je er nog een leuke relatie bij kunnen hebben. Maar nee CvE samen met mama gaat ff aan de bak met de SALSA?!!!



Het lijkt mij leuk voor ons kaaskoppen dat we het volgende afspreken;

1 jij gaat de Hollandse klomp promoten

2 jij gaat de (o zo fraaie) tulp aan de man brengen

3 jij gaat de overheerlijk Goudse 40 plus (denk hierbij ook een beetje aan jezelf) promoten

4 tot slot gaan we de reis naar het Hollandse keukenhof de Alkmaarse kaasmarkt in combinatie met de Hollandse molen op de Peruaanse kaart zetten (vergeet madurodam niet)

5 En ik vergeet bijna de afsluitdijk. Ik weet niet of er ergens in Peru nog iets tegen gehouden moet worden (liefst water) dan kunnen we daar ook bij helpen!



Het Salsa project kan wat mij aangaat de kast in. Als je weer langer dan een uur bij het toilet weg kan dan gaan WE maar beginnen denk ik.