donderdag 29 januari 2009

Laatste poging

Hallo in Nederland en Peru,

Ik heb het al meerdere malen gehad over de dokumentaire met als thema de zelfverkozen dood van mijn vader 'Voor ik het vergeet'. Ook dat er gestemd kan worden op de beste documentaire uitgezonden bij de NCRV het afgelopen jaar. Het is momenteel zo dat we in strijd zijn om de eerste plaats samen met een andere film. Wat we nodig hebben is dat er van zo veel mogelijk verschillende computers gestemd gaat worden. Het is heel leuk, want je kunt gelijk zien hoeveel stemmen we hebben.

Wil je helpen????
En wil je het doorvertellen????

Wij, de familie, zouden het uiteindelijk een geweldig eerbetoon vinden aan mijn vader, en door winst komt het onderwerp nog een keer onder de aandacht in Nederland en daar was het mijn vader en ons om te doen. Misschien gaat het lukken.

Stemmen is heel makkelijk.
Je gaat naar: www.dokument.nl , daarna naar 'het beste van' links op de pagina, vervolgens krijg je alle films te zien. 'Voor ik het Vergeet' staat helemaal onderaan. Als je op het bolletje klikt links van de foto en daarna op versturen drukt, dan heb je ons geweldig geholpen!!!!

Je krijgt dan dus te zien hoe de stand is. Het gaat ontzettend gelijk op.
Ik hoop heel erg dat we op je mogen rekenen. Stem desnoods nog een keer extra. Met een overwinning in zicht halen we alles uit de kast!!!

Super bedankt voor wie op deze wijze wil helpen.

Vanuit Peru een hasta luego en Suerte!!!

1 opmerking:

mario zei

lieve carolien,

ook ik heb mijn stem uitgebracht (wat makkelijk was want ik heb maar 1 van al die dokumenten gezien en dus is die de beste, hihihi)en de stand na mijn stem is 38 om 31 procent ten faveure van jullie 'document humain' succes ermee en ik ga kijken tijdens de uitslagen uitzending.

liefs van mij