vrijdag 20 februari 2009

Bacterien, parasieten en virus

Ze hebben weer eens toegeslagen. Sinds 31 december aan de race en het ging maar niet over. Eindelijk, eindelijk maar eens naar de dokter gegaan. Blijk ik alles te hebben wat maar mogelijk is: bacteriƫn, parasieten. Het klinkt niet fijn en ..... dat is het ook niet echt. Maar gelukkig hebben ze daar medicijnen voor, antibiotica, antiparasiet en nog iets voor de maag. Met een paar dagen zou het over moeten zijn.....
En het virus dan? Ja dat heeft toegeslagen in mijn computer. Ook niet fijn. Maar een ontzettend aardige Nederlander hier in Cusco, die ook mijn website voor de stichting aan het bouwen is, heeft er vanmiddag twee en een half uur aan besteed om een en ander op te lossen. En we zijn een heel end gekomen. Vandaar dat ik gelukkig weer iets kan schrijven.
Zo dat was even een kortje. Vanuit een heel nat en af en toe koud Cusco wens ik iedereen het beste toe.

1 opmerking:

Anoniem zei

werken en strijden en doorgaan met je doel ... je overwint alles ...

Cio