dinsdag 30 september 2008

7 Lammetjes

Als lammetjes naar de slachtbank of als lammetjes in de wei zo blij? Dat laatste geldt voor mij. Maar wat heb ik te maken met lammetjes??? Wel de titel van dit berichtje is mijn nieuwe adres: Siete Borreguitos B-8 Cusco. Super. Ik heb mijn internetaansluiting en om alvast een tipje van de sluier op te lichten een foto van mijn uitzicht als ik 's ochtends aan mijn barretje zit te ontbijten.

Wie wil zo niet de dag beginnen? Ben druk bezig 'lappen' te kopen om over de bankjes en stoelen te gooien. Heb kaarsen gekocht en supertoeristische aardewerken troep om dekaarsen in te zetten en het hier een beetje op te leuken (is dat niet een Rotterdamse term??) . Ik heb namelijk 7 lichten, gelijk aan TL verlichting aan het plafond hangen in de woonkamer. Peruanen weten echt wat gezelligheid is, ha ha. Dus werk aan de winkel, maar het begint hier inmiddels al gezellig te worden. Salud!

Geen opmerkingen: