zondag 14 september 2008

Inferma dos y mas

Dacht dat ik eroverheen was, maar bleef behoorlijk hoesten. Naar een privekliniek geweest en ik blijk bronchites te hebben. Niet ontzettend erg natuurlijk, maar leuk is nog steeds anders. Rustig aan doen, antibiotica en uitzieken. Door de medicijnen misselijk en overgegeven. Nu, drie dagen later gaat het weer ietsje beter. Maar ieder etensgeurtje hier maakt dat ik bijna naar de wc moet rennen om over te gaan geven. Het eten zelf helpt er ook niet bij. Zo dat was weer even klaagzang, maar vandaag ben ik heel rustig naar een museum geweest en dat was verschrikkelijk mooi. Pre-colombiaanse kunst. Dus ik kan er weer een beetje tegen. Dank voor alle leuke, lieve en mooie berichtjes op mijn weblog. Ik hoop jullie allemaal binnenkort te emailen.

3 opmerkingen:

Elsbeth zei

joh, da's even heftig zo aan het begin. Mijn Spaans is zo verschrikkelijk slecht dat ik van alles verzin bij dos y mas dat vast niet de goede betekenis is. Fonetisch lijkt het op doossie mazzel, maar dat zal wel niet ;-)

Kalm aan, ziek lekker uit en dan hoor ik graag gauw wat de Spaanse vertaling is van 'weer beter!'

groetjes

Hans, Monique, Bart en Rik zei

Hi C,

Zo leer je ook nog eens het medische Spaans, je legt de lat weer hoog Carolien ;-)
Beterschap, ziek goed uit en dan ben je er statistisch weer voorlopig vanaf. Maar we weten als geen ander dat ziekte bij reizen hoort. Heb het goed, hou het goed .. Hans & Co

marjan zei

Liev Ienze, nu probeer ik dit voor de derde keer terwijl het al een keer goed is gegaan. Ik ben het béuéuéu!
Of je ons allen wilt vertellen wat je voor Fairplay nu aan het doen bent. Of je niet te hard van stapel zult lopen voor je helemaal beter bent. Hier zit een bezorgde moeder!Hou je taai, meisje, en veel liefs! marjan