maandag 27 oktober 2008

Documentaire "Voor ik het vergeet"

Zoals ik eerder berichtte vindt op 10 november een uitzending van 'Het Dokument' plaats met als thema de zelfverkozen dood van mijn vader. De documentaire "Voor ik het vergeet" van Nan Rosens zal vertoond worden met het verhaal van mijn moeder, mijn broer en mijzelf over dit bijzondere gebeuren. Inmiddels wordt er een preview uitgezonden door de NCRV rondom de andere uitzendingen van 'Het Dokument' op de maandagavond.

De preview is ook te zien op: www.dokument.ncrv.nl. Daar is meer informatie te vinden over de film en over de discussieavond op 11 november in de Rode Hoed te Amsterdam met vooraanstaande personen op het gebied van euthanasie, wetgeving, etc., in navolging van de uitzending.

Ik hoop een ieders interesse gewekt te hebben en zou het op prijs stellen als jullie anderen uit jullie omgeving op deze uitzending attent willen maken. Mijn moeder, broer en ik (en dit was tevens de wens van mijn vader) willen graag de discussie over dit onderwerp op gang houden. Dat is hard nodig!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

gezien en genoten en ehhhhhhhhh ...de impact had je me nog nooit zo duidelijk aangegeven ... wat heeft je tegen gehouden?

Anoniem zei

gezien en genoten en ehhhhhhhhh ...de impact had je me nog nooit zo duidelijk aangegeven ... wat heeft je tegen gehouden?

Cio

Anoniem zei

mooie verhalen hoor!!!
keep up the good spirit!!!
X
Marc