vrijdag 3 oktober 2008

Taxi

Bijna gevaar!!

Ik pakte een taxi zoals ik al vele malen had gedaan. Op de een of andere manier voelde het niet prettig. De manier waarop het ging. Je maakt hier prijsafspraken van te voren. Maar dit keer zat ik al in de auto voor ik er erg in had, want de auto hield alle verkeer op. Achterin zat een lokale vrouw, dus ik was er al niet eens vanuit gegaan dat de taxi vrij was. We kwamen eruit (prijsafspraak). Ik trok aan de riem en had het hele ding los in mijn hand. We reden het centrum uit. Een fuik van de Policia! De man begon te vloeken en te tieren. Zijn papieren werden gecontroleerd en niet in orde bevonden. Ik werd de taxi uitgecommandeerd door de agenten. De man moest doorrijden en ik kreeg te horen dat de man een ‘robber’ was en dat ik was ontsnapt aan groot gevaar. Ik heb de heren ‘policia’ bedankt en zij hebben mij in de volgende taxi gezet die ze aanhielden voor controle. Ik had weinig in te brengen, bovendien was het de enige manier om thuis te komen. Gevaar geweken en ik een mooi verhaal

Geen opmerkingen: